Unapredite svoj biznis uz HubSpot
HubSpot je CRM platforma koja objedinjuje sve vaše sales, marketing i aktivnosti podrške prodaji na jednom mestu. Sa HubSpot CRM rešenjem povećaćete svoje prihode, obogatićete bazu kupaca i pretvoriti ih u ambasadore vašeg brenda. To je prava moć inbound metodologije i HubSpot-a!
Rast zadovoljstva kupaca
Veći broj ponovnih kupovina
Brži rast kompanije
Zdrava infrastruktura za dalji razvoj kompanije
Marketing alati koji vam pomažu da doprete do publike u pravo vreme i na pravom mestu!
Benefiti
Kreirajte sadržaj bez pomoći programera
Kreirajte atraktivne landing stranice i email templejte. Objavite blog postove koji će vam omogućiti da se na web-u pozicionirate kao ekspert iz svoje oblasti. Dizajnirajte stranice prilagođene bilo kojoj rezoluciji ekrana. I sve to bez znanja pisanja programerskog koda.
Povećajte posećenost vašim prodajnim stranicama
Pretvorite posetioce u potencijalne klijente
Lako konvertujte lidove u klijente
Efikasno upravljajte bazama kupaca i kreirajte izveštaje o performansama
Poboljšajte organizaciju i efikasnost marketing aktivnosti
Budite primećeni i nikada ne propustite priliku da se povežete sa potencijalnim klijentima.
Benefiti
Automatizujte operativne aktivnosti
Kreirajte sekvence automatizovanih prodajnih mejlova i follow-up mejlova, čije slanje je inicirano određenom akcijom primaoca. Sekvence mogu biti automatizovane u meru u kojoj vama odgovara. Na ovaj način stičete mogućnost da uđete u komunikaciju sa desetinama potencijalnih kupaca odjednom, a da svi oni imaju utisak da komuniciraju sa osobom koja idealno prepoznaje njihove korisničke potrebe.
Kreirajte i delite personalizovane email templejte
Budite u pravo vreme na pravom mestu
Povećajte broj uspešno zakazanih sastanaka
Radite ono u čemu ste najbolji. Povećajte prodaju!
Upravljajte prodajnim procesam na pravi način
Otkrijte mogućnosti za autentično pružanje usluga
Benefiti
Omni-channel komunikacija
Dozvolite kupcima da sami biraju kanale komunikacije kojima vam se obraćaju. Integracijom sa drugim servisima kao što su email, kontakt forme, live chat, Facebook Messenger, What’sApp imate mogućnost da sa svojim kupcima komunicirate preko različitih kanala, a da kompletna komunikacija ide sa jednog mesta, iz HubSpot aplikacije!
Ankete zadovoljstva potrošača
Napredna analitika za bolju korisničku podršku
Automatizujte korisničku podršku
Baza znanja dostupna na dohvat ruke
Pružite besprekornu korisničku podršku uz pomoć korisničkog portala
Otkrijte prednosti HubSpot platforme
Pokrenite svoj biznis napred!
Dominirajte svojom igrom uz HubSpot konsultacije
Saradnjom sa našim sertifikovanim HubSpot konsultantima steći ćete vredne uvide i strategije za efikasno korišćenje HubSpot platforme u postizanju vaših ciljeva.
Osnažite svoje poslovanje uz HubSpot implementaciju
Ukoliko želite da prilagodite HubSpot svojim poslovnim procesima i da pri tome unapredite svoje prodajne, marketing i aktivnosti podrške prodaji, zakažite sasatanak sa našim ekspertima i iskoristite benefite HubSpot platforme u potpunosti.
Iskoristite stručno mentorstvo putem HubSpot obuka
Maksimizirajte benefite HubSpot platforme koristeći našu ekspertizu, ne samo sa aspekta poznavanja tehnologije, već i dobre poslovne prakse iz različitih industrija.
Inbound metodologija kojom HubSpot pravi revoluciju u vašem biznisu
Inbound metodologija je metod razvoja vaše organizacije izgradnjom smislenih i trajnih odnosa sa potrošačima, potencijalnim klijentima i kupcima. Ovo se postiže kroz vrednovanje i osnaživanje ovih ljudi da postignu svoje ciljeve u bilo kojoj fazi razvoja odnosa sa vašom kompanijom.
Flywheel metodologija, propagira ideju da je prodaja kontinuiran proces koji se nikada ne završava, već se vrti kao točak. Ova metodologija ima za cilj da premaši tradicionalni koncept prodajnog levka, koji se smatra zastarelim jer ne uzima u obzir kontinuirane prodaje kupacima i ponovljene kupovine. Umesto toga, Flywheel metodologija naglašava da prodaja treba biti posmatrana kao repetitivan proces koji se iznova i iznova ponavlja, poput rotacije točka.
HubSpot Flywheel metodologija predstavlja inovativan pristup koji se temelji na tri ključna segmenta:
Attract, Engage i Delight.
HubSpot – marketing, prodaja i korisnička podrška rade zajedno na razvoju kompanije
U idealnom svetu, timovi za marketing, prodaju i korisničku podršku funkcionišu sa maksimalnom efikasnošću, bez problema razmenjuju informacije i uspešno zadovoljavaju potrebe korisnika.
Međutim, u stvarnosti, organizacije često nailaze na uska grla koja smanjuju kvalitet njihovih usluga.
Dakle, koje aspekte vašeg poslovanja želite da unapredite?
Anonimusi
Dovedite posetioce na svoju web stranicu
Konvertujte
lidove
Kvalifikujte stečene lidove
Potencijalni kupci
Saznajte više o potencijalnim klijentima
Brzo stupite u kontakt
s njima
Građenje odnosa sa potencijalnim kupcima
Edukujte potencijalne kupce
Kupci
Promoteri
Prikupite povratne informacije od kupaca
Isporučite nadprosečnu korisničku uslugu
Povećajte prodaju kroz
up-sell i reference
Uključi se u razgovorima sa promoterima firme
Građenje odnosa sa klijentima
Marketing
Generisanje lidova
Kreirajte sadržaj, steknite potencijalne klijente i vodite ih kroz tok kupovine dok se transakcija ne zatvori.
Prodaja
Pretvorite lidove u klijente
Povežite se sa potencijalnim kupcima, pokažite vrednost svoje ponude i dovedite do kupovine.
Korisnička podrška
Pretvorite klijente u promotere
Rešite probleme kupaca i učinite svoje poslovanje uspešnim marketingom po preporuci.
Optimizujte rad vašeg tima uz HubSpot alate
Iskoristite maksimum iz svog Marketing Hub portala
Privucite pažnju na sebe
- Blog
- Content Marketing
- Landing Pages
- SEO
- Social Media
- Oglašavanje
Identifikujte i konvertujte lidove
- Email Marketing
- Video
- Live Chat
- Marketing Automatition
- Boots
- Kontakt forma
- CTAs
- Test A/B
- Smart Content
Merite prihode i ROI
- Izveštavanje o kampanjama
- Analitika na web stranici
- Izveštavanje o aktivnostima
Uskladite prodajni proces uz Hubspot Sales alate
Steknite znanje o prospektima
- Praćenje mailova i obaveštenja
- Integracija sa Gmail i Outlook
- Automatizacija taskova
- Mail sekvence
- Telefonski pozivi
Komunicirajte sa klijentima kako i kada njima odgovara
- Organizacija sastanka
- Taskovi i notifikacije
- 1-1 video
- Live chat
Pratite, kontrolišite, unapredite
- Izveštavanje o ponudama i realizaciji
- Izveštavanje o efikasnosti rada prodavaca
- Planiranje prodaje
Oduševite klijente uz pregršt mogućnosti koje pruža Service Hub
Ujedinite timove i kanale komunikacije
- Tiketi
- Botovi za komunikaciju
- Team email
- Komunikacija preko više kanala
- Upravljanje timovima
- Telefonski razgovori
Unapredite korisničku podršku
- Baza znanja
- Email sekvence
- 1-1 video
- Automatizacija taskova
- Mail templates
- Live chat
Podstaknite proaktivnost vašim timovima za podršku kupcima
- Izveštavaj o produktivnosti prodavca
- Time to Close izveštaj
- Anketa zadovoljstva kupaca
- Izveštaj o statusu tiketa
Povežite saradnike u pobednički tim uz Hubspot CRM
Ujedinite timove za marketing, prodaju i podršku prodaji
- Upravljanje kontaktima
- Kontakt forme
- Evidencija o kompanijama
Delite informacije među timovima
- Istorija aktivnosti po kupcima
- Informacije o kupcima i kompanijama
- Document management
Organizujte i pratite komunikaciju sa kupcima
- Kontrolna tabla sa izveštajima
- Botovi za konverzaciju
- Komunikacija preko više kanala
- Ticketing sistem
- Team mailovi
- Taskovi
- Live chat
- Dobijeni projekti
Optimizujte rad vašeg tima uz HubSpot alate
Iskoristite maksimum iz svog Marketing Hub portala
Privucite pažnju na sebe
- Blog
- Content Marketing
- Landing Pages
- SEO
- Social Media
- Oglašavanje
Identifikujte i konvertujte lidove
- Email Marketing
- Video
- Live Chat
- Boots
- Kontakt forma
- CTAs
- Test A/B
- Smart Content
- Marketing Automatition
Merite prihode i ROI
- Izveštavanje o kampanjama
- Analitika na web stranici
- Izveštavanje o aktivnostima
Uskladite prodajni proces uz Hubspot Sales alate
Steknite znanje o prospektima
- Praćenje mailova i obaveštenja
- Integracija sa Gmail i Outlook
- Automatizacija taskova
- Mail sekvence
- Telefonski pozivi
Komunicirajte sa klijentima kako i kada njima odgovara
- Organizacija sastanka
- Taskovi i notifikacije
- 1-1 video
- Live chat
Pratite, kontrolišite, unapredite
- Izveštavanje o ponudama i realizaciji
- Izveštavanje o efikasnosti rada prodavaca
- Planiranje prodaje
Oduševite klijente uz pregršt mogućnosti koje pruža Service Hub
Ujedinite timove i kanale komunikacije
- Tiketi
- Botovi za komunikaciju
- Team email
- Upravljanje timovima
- Telefonski razgovori
- Komunikacija preko više kanala
Unapredite korisničku podršku
- Baza znanja
- Email sekvence
- 1-1 video
- Automatizacija taskova
- Mail templates
- Live chat
Podstaknite proaktivnost vašim timovima za podršku kupcima
- Izveštaj o produktivnosti prodavca
- Anketa zadovoljstva kupaca
- Time to Close izveštaj
- Izveštaj o statusu tiketa
Povežite saradnike u pobednički tim uz Hubspot CRM
Ujedinite timove za marketing, prodaju i podršku prodaji
- Upravljanje kontaktima
- Kontakt forme
- Evidencija o kompanijama
Delite informacije među timovima
- Istorija aktivnosti po kupcima
- Informacije o kupcima i kompanijama
- Document Management
Organizujte i pratite komunikaciju sa kupcima
- Kontolna tabla sa izveštajima
- Botovi za konverzaciju
- Komunikacija preko više kanala
- Ticketing sistem
- Team emailovi
- Taskovi
- Live chat
- Dobijeni projekti
Unapredite vaše poslovanje na efikasniji način
Prestanite da prihvatate nepostizanje svog cilja ili jedva preživljavanje. Postignite bolje rezultate za kraće vreme tako što ćete sarađivati sa grupom stručnjaka za marketing, prodaju i podršku prodaji.
Pitanja i odgovori
HubSpot sadrži veliki broj funkcionalnosti koje su potpuno besplatne i sasvim dovoljne da počnete sa kreiranjem baze kontakata, kreiranjem uspešnih email kampanja ili integracijom live chat opcije sa vašim websajtom
HubSpot Onboarding je proces tokom koga naši konsultanti rade paralelno sa vašim timovima na uvođenju HubSpot platforme u vašu organizaciju. Na ovaj način se osigurava da sve HubSpot funkcionalnosti budu korišćene na najefikasniji način.
Korisnici širom sveta se odlučuju za HubSpot zbog njegovog besplatnog CRM-a, ali pravi benefiti inbound metodologije startuju kada se CRM poveže sa Marketing Hub, Sales Hub ili Service Hub. Zakažite demo prezentaciju i uz pomoć naših konsultanata kreirajte najefikasniji plan implementacije HubSpot platforme.
HubSpot je CRM platforma koja pruža mogućnost da korisnik izabere Hub sa kojim će startovati u radu. Dodavanje novih Hub-ova ili upgrade postojećih je vrlo jednostavno jer su sve funkcionalnosti integrisane u all-in-one rešenje.
Prvi rezultati primene HubSpot platforme i Inbound metodologije se mogu videti posle nekoliko meseci . Ali imajte na umu da je biznis maraton, a ne sprint! Praksa je pokazala da je najbolje definisati mali broj ključnih ciljeva (easy wins) koje želite da ostvarite, a nakon što prođe period adaptacije na novi softver, poželjno je krenuti sa ispunjavanjem ambicioznih ciljeva.
Bilo da koristite Gmail, Outlook, Facebook, WordPress, Teams, DocuSign, SharePoint ili neku drugu od 1400+ aplikacija za koje je omogućena integracija sa HubSpot platformom, kompletna istorija komunikacije ostaje zabeležena direktno u HubSpot-u. Najbolje od svega je to što ne morate uopšte da izlazite iz svoje omiljene aplikacije, a sve aktivnosti ostaju zabeležene u HubSpot platformi.